Summa sidvisningar

måndag 27 februari 2017

Träning, inställt möte och lånebok 248/365....

När man är ledig då kliver man upp tidigt så man hinner med så mycket som möjligt 😊 
Gymmet i morse och träningsprogrammets första pass.
Intervaller som var sjukt jobbiga fysiskt 😔
Lättare (väldigt mycket lättare!!!! Nu snackar vi om att springa i gåtakt 😲) löppass som innan det var över kändes otroligt bekvämt och behagligt.
Jag var så himla glad, i hela kroppen, när detta pass var över.
7 km blev det allt som allt, tiden (min/km) var högre än jag brukar springa på, men det är ju det som är meningen, det är ju det som sen ska ge ett bra resultat 😀


Det är många gånger jäkligt jobbigt att springa, men den känsla som uppstår i kroppen efteråt är så otroligt härlig så jag önskar att flera skulle våga sig på en löprunda......ni har absolut inget att förlora!!!
By the way...mitt första delmål i mitt "mil-projekt" blir att springa Vårruset i Luleå i juni 😊


Efter lunch så var jag inplanerad på ett medarbetarsamtal (som egentligen skulle ha varit i december).
Väl på plats, tidig som vanligt, sätter jag mig ner och väntar en stund innan jag anmäler min ankomst.
Då får jag veta att min chef är sjuk och jag har ej blivit meddelad 😟
Nåja, sånt händer....jag är ju ledig och hade ändå inget vettigt för mig 😀
Men det "jobbiga" i hela det här, är att på onsdag så börjar vi på ett nytt schema och ingen vet hur vi ska jobba 😲
Jag trodde att jag skulle få med mig ett schema efter detta möte, men icket!!
Ingen annan har nåt schema heller, så detta kan bli spännande.
Dessutom ska semesterönskemålen vara inlämnade i morgon och det blir ju svårt när man inte vet hur man jobbar 😕

Har även hunnit med att besöka biblioteket för att hämta ut min reserverade bok.
Visste inte att denna fortsättning fanns.
Har ju sett filmen, ej läst första boken, men jag vill gärna läsa denna fortsättningen eftersom filmen var så bra.

Middagen idag blev en "favorit i repris".
Isterband och stuvad potatis 😋

Nu ska jag lägga mig på plats i soffan och läsa en stund innan Farmen börjar.
Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar