Summa sidvisningar

fredag 24 februari 2017

Dags för jobb igen 245/365....


Idag (i natt) är det dags för mig att jobba igen.
Tack och lov bara 2 nätter, då en kollega var skyldig mig 2 pass och jobbade det ena passet för mig igår, och nästa pass på söndag natt.
Därför blir det en väldigt kort helg för mig och det känns ju skönt 😊

Eftersom minstingen kommer till mig på söndag, så tog jag min "vän" med mig och gjorde bort veckohandlingen tidigt i morse, allt för att slippa tänka på sånt när jag ska jobba och behöver sova allt jag kan.

När jag var och handlade så insåg jag att det var bokrea, vilket helt har gått förbi mig detta år.
Unnade mig en ny bok, även om jag hade bestämt mig för att inte köpa fler böcker.
Men jag har alla andra böcker i denna serie och ville då även ha denna.

Det fanns även andra böcker jag gärna ville ha, men jag stålsatte mig.
Var däremot in på bibblo.se och la till dem i min önskelista.
Tänkte börja nyttja bibblo mer, det är ju faktiskt mer "klimatsmart" att göra så.
Har ju även förstått och insett att det ryms inte fler böcker i min bokhylla 😀

Har även varit på Dollar Store och köpt mig förvaringsbackar.

Dessa behövs i mitt röjande och städande av städskåpet.

Förhoppningsvis så ser det lite mer organiserat ut i detta skåp när jag är klar med det 😊

På em dök äldsta sonen upp här 💗
Självklart bjöd jag på middag.
Baconlindad kycklickfilé fylld med pesto och soltorkade tomater, till det färsk pasta och sallad.

Efterrätt blev det oxå.

Nu återstår det lite dötid tills det är dags att dra iväg till jobbet...då får boken hjälpa mig att fördriva tiden.

Ha en härlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar