Summa sidvisningar

lördag 11 februari 2017

Dagens förlust och vinst 232/365....


Idag har jag varit på innebandymatch.
Och det är inte utan att man känner en viss stolthet som mamma när man hör motståndarna oroa sig över en ev förlust då det andra laget (grabbens lag) har med sig sin "bästa" spelare 💗
Domaren kom fram och fråga mig om grabben hade varit skadad då han inte hade sett till honom på länge.
Berättade att "grabben" går GMU så han kan inte vara med på alla matcher.
"Grabben" är tydligen saknad när han inte är där 💗
Tyvärr så blev det förlust idag, men jäklar vilket motstånd "grabben" bjöd på när han gjorde lagets alla mål.

Dagens vinst blev rester från igår, utskuren biff som jag serverade kall idag, tillsammans med en ljummen bulgursallad och vitlökssås.....så påhittig är jag 😀

Nu ska jag lägga mig och vila en stund så jag orkar med natten.
Känner mig lite sliten då jag klev upp innan jag var riktigt vaken för att hinna se innebandymatchen, men vad gör man inte för sina älskade barn 💗

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar