Summa sidvisningar

tisdag 7 februari 2017

Coachsamtal 228/365....

Det var återigen en lugn och pigg natt på jobbet.
Att sen få komma hem och lägga sig att sova i den ny sängen, är som himmelriket 😊


Idag har jag varit på mitt första coachsamtal på Winternet.
Jag fick träffa min PT, Marie, och vi pratade om mina träningsmål.....vad jag vill åstadkomma och när jag vill vara i "mål".
För 2 år sen när jag var med i Winmore så satsade jag på styrka, att bygga muskler.
Denna gång ska jag satsa på löpningen eftersom jag känner att det är där jag vill utvecklas...det är så himla kul/skönt/underbart/härligt att springa!!

Vi kom iaf fram till att jag ska köra en laktattest, vilket blir nästa vecka.
Den testen kommer att visa min arbetspuls (inte maxpuls) och mina pulszoner.
Sen ska Marie utforma ett träningsschema där jag ska träna i mina pulszoner...det ska bli spännande att se vart det leder 😀
Förhoppningen är ju att min löpning ska bli så mkt bättre.

Vårat möte gick så fort eftersom vi var helt överens, så jag gick och gymmade efter det.
Min träningsfria dag får bli i morgon ist.
Men eftersom vädret lovar strålande sol, så går jag nog ut och promenerar en stund när jag har vaknat.
Sover ju inte så länge imorgon eftersom jag vakar av.


I natt såg jag de 2 första avsnitten av den nya säsongen av Paradise Hotel.
Måste nog medge att denna gång verkar de snäppet dummare än tidigare.
Men, jag tänker fortsätta att titta, och inatt blir det ännu ett avsnitt 😁


Ja, men det var väl allt jag hade att berätta om idag 😊

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar