Summa sidvisningar

måndag 8 augusti 2016

Tråkmåndag 50/365......

Vilken jäkla seg dag det har varit idag :(
Ville inte alls kliva upp i morse, drog mig in i det längsta innan kläderna kom på.
Mitt humör har varit det samma som vädret....grått och "stormigt", surt rent av :(
Ut på en kortare cykeltur mot stan, sen har det varit stendött!!

Fick mig iaf lite go´fika när jag var på cykelturen.

Tog mig även en sväng förbi jobbet för att kolla att alla skötte sig när jag är ledig :)

Idag vilar jag från ALLT som är pulshöjande, laddar batterierna (och kroppen) för morgondagens löprunda.
Det blir nog en em/kväll med laptoppen på magen och Netflix på skärmen.

Morgondagens middag (och resten av månaden tror jag minsann!!) ligger framme på upptining.
9 kg lax skall beredas till bla laxsoppa, lax i ugn och gravad lax (kommer har simhud mellan tårna och gälar innan allt är uppätet).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar