Summa sidvisningar

torsdag 11 augusti 2016

Energiboozt 53/365......

Men oj så kallt det kändes i morse, endast +10 och ganska disigt/mulet.
En löprunda var planerad så det var bara till att klä sig ordentligt.

Eftersom jag har löptränat under längre tid än vapendragaren, så är vi lite osynkade i våran löpning.
Han vill gärna dra iväg lite fort och hoppas på att orka hur länge som helst, men det funkar ju inte, det blir inte många kilometer då minsann.
Så jag bad honom dra ner på tempot och försöka sig på en distanslöpning denna gång, vilket funkade!!
Han sprang ju 1 km längre än han annars brukar orka, så det ska han ha applåder för :)
Tiden vi fick ihop var inte allt för mycket sämre än när jag springer själv, så det är absolut en bra början och ett material att jobba på :)

Idag var det faktiskt jag som slutade springa först.
Jag hade så ont i ryggen, vä sida, det högg till flera gånger under löprundan, men jag kämpade på i 5 km iaf.
Får hoppas att det går till sig till nästa gång jag ska ut och springa.

Vid lunch drog jag ner på stan för att träffa Anna.
Det är alltid lika närande för själen och humörhöjande (energiboozt) att umgås med henne!!!

Dagen till ära så valde jag att ha klänning, det händer inte ofta eftersom jag är så frusen, men idag var det dags :)

Jag kanske skulle börja använda mig av "fredagsklänningen" eller varför inte "måndagsklänningen", eller klänning vilken dag som helst, gillar ju att ha klänning och jag får väl helt enkelt välja material efter årstid :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar